Porsche reaguje na vysokou poptávku po svém Taycan vytvořením 500 dalších pracovních míst. Tím se celkový počet nových pozic inspirovaných elektrickým automobilem zvýší na 2 000 v sídle sportovních automobilů ve Stuttgartu-Zuffenhausen v Německu.
Dříve Porsche hovořil o 1 500 nových pracovních místech vytvořených nastavením výroby Taycan. Důvodem tohoto posledního nárůstu je však poptávka po prvním plně elektrickém modelu společnosti Porsche. Zatímco společnost VW naposledy zaregistrovala více než 20 000 potenciálních kupců – se zálohou 2 500 EUR v Evropě – zdá se, že se mnoho předobjednávek uskuteční do konečné objednávky.
Zpět na pracovní místa – Porsche říká, že přijala více než 32 000 přihlášek na počátečních 1 500 pozic a v červenci již obsadila 1 000. Zbývajících 500 pozic v tomto počátečním běhu má být jmenováno v nejbližších dnech podle nejnovějších tiskových informací.
Vzhledem k této poptávce Andreas Haffner, člen Výkonné rady pro lidské zdroje a sociální věci v Porsche, považuje Taycan „v žádném případě za zabijáka zaměstnání“, a říká, že poptávka ukazuje jeho „budoucí životaschopnost, zejména v segmentu sportovních automobilů“.
Pro 500 nových pracovních míst, které právě vytvořila, očekává Porsche dokončení náboru do konce druhého čtvrtletí roku 2020.
Porsche nezveřejňuje podrobnosti o pracovních profilech pro dalších 500 rolí, najdete zde však nabídky práce a kartu pro e-mobilitu. V každém případě aktualizace z července minulého roku uvedla, že stále existuje velká potřeba náboru „zejména v případě úzkých kvalifikací, jako jsou pracovníci údržby se zaměřením na elektroniku“.
Vnitřně provádí Taycan jednu z nejširších rekvalifikačních operací v historii společnosti. Kvalifikace může trvat až šest měsíců s 45 různými cestami na výběr a postavením z 350 školicích modulů.
Taycan je vyráběn na tzv. Flexi-Line s vysokým stupněm automatizace, ale Porsche říká, že lidé zůstávají v tomto procesu ústřední. Potřebují tedy kvalifikované pracovníky se zájmem o automobilový průmysl – pokud patříte mezi ty, kteří to hledají, hodně štěstí!
Linka Taycan byla původně navržena pro 20 000 kusů, než společnost Porsche zvýšila výrobní kapacitu z ročních 20 000 na 40 000 elektrických automobilů pro budoucí jízdy v lednu.