Crossover Lexus UX 300e byl v neděli 26. dubna zahájen prodej čínským spotřebitelům. Verze stejného modelu značky Toyota, bude uvedena do prodeje tento týden – brzy bude následovat varianta Izoa.
Tři elektrický modely – Lexus UX300e, Toyota C-HR a Toyota Izoa. Všechna tři vozidla používají baterii s kapacitou 54,3 kWh. Dvě úrovně výbavy modelu Lexus UX 300e se prodávají za 362 000 juanů (51 100 USD) a 385 000 juanů (54 300 USD). Elektrické UX má dojezdem na 400 km (248 mil) v cyklu NEDC. Nabíjecí kapacita je 6,6 kW pro střídavý proud, s kapacitou 50 kW pro rychlonabíječku DC.
Hlavním vizuálním rozdílem mezi plynovým UX a jeho elektrickým sourozencem je nápis „Elektrické“ a nabíjecí porty na zadních blatnících. Podle první čínské strategie Toyota nebude model UX 300e v Evropě nabízen až koncem tohoto roku a bude uveden na trh v Japonsku začátkem roku 2021.
V případě CH-R EV byla baterie crossoveru údajně vyvinuta jako součást rámu vozidla k zajištění torzní tuhosti, která je o 20% vyšší než u plynového modelu.
Čínský web HiNet uvádí, že C-HR má nabíjecí porty na protilehlých stranách vozidel – jeden je určen pro napájení střídavým proudem a druhý pro rychlé nabíjení DC. Očekává se, že systém CH-R bude nabízen také jako EV v Evropě, kde se výrobci automobilů snaží splnit přísné cíle CO2.